شش گوشه

همه رفتند زیارت ارباب اما من جا مانده ام

همه رفتند زیارت ارباب اما من جا مانده ام

شش گوشه

ای ضریحی که اسمت شده شش گوشه
شبکه های تو بوسه بارون میخواد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

کبوتر حرم

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ق.ظ


**امان از قفس تن **
ببین روح چه میکشد وقتی که جسم هم حتی بی قراری میکند برای مولایش
**میخواد پر بکشه تا خود حرم ...**
هر کدوم از اعضا داره التماسم میکنه
**دلم که هیچ دیگه حالا بند بندم وجودم درده درد ..**
میگین چی کارش کنم ؟؟
تشنه اس::** تشکنه ی سقاخونه اسماعیل طلا **
پاهام خستن **میخوان توی دارالحجه جون دوباره بگیرن **
رو چشمام غبار دنیا نشسته :: **چشمام خیره شدن به ضریح انیس النفوس رو میطلبه **
گوشم خسته شده از صداهای شهر::: **هوای نقاره خونه داره ..**
نفسم یاری نمیکنه ::میخواد اکسیژن ناب صحن جامع رضوی رو تنفس کنه **
سرم روی تن زیادی میکنه انگار میخواد بگه!! :::**باید شارژم کنی باید تکیه بدم به پنجره فولاد..**
زبونم همش **میخواد اذن دخول زمزمه کنه،دیگه صبرش تموم شده **
امضاء::: **کبوتر دلتنگ رضا**
امام رئوفم هیچ وقت این طور عطش زیارتتون رو نداشتم ..
**شکسته بال و پرتر از من میان مرغان نیست**
** دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است**

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۰
محمد امین .م

نظرات  (۱)

کاش بشود که دباره کبوتر حرم گردم!

پاسخ:
کاش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی