شش گوشه

همه رفتند زیارت ارباب اما من جا مانده ام

همه رفتند زیارت ارباب اما من جا مانده ام

شش گوشه

ای ضریحی که اسمت شده شش گوشه
شبکه های تو بوسه بارون میخواد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات

روزی رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم دربین جمعی از اصحاب خود،دوبار فرمودند:«خدایا دیدار برادرانم را نصیبم کن.» 

اصحابی که دورحضرت بودند، گفتند: ای رسول خدا،آیا ما برادران شما نیستیم؟حضرت فرمودند:«خیر، شما یاران من هستید؛و برادران من قومی هستندکه درآخرالزمان به من ایمان می آورنددرحالی که مراندیده اند. خدااسامی آنها وپدران آنها راقبل ازآنکه آنها رااز صلب پدرانشان و رحم مادرانشان خارج نماید، به من آموخته است. آنها کسانی هستند که پایداریشان بردین خود،ازراه رونده‌برخار مغیلان وازنگهدارنده آتش سوزان در دست بیشتر است. آنها درظلمات، چراغ های هدایت‌اند و خداوند آنها را از هر فتنه‌ای در زمین پراز ظلمت نجات می دهد. 

 -----------------------------------------------------------------

منبع : مکیال المکارم ، ج 1 ،ص 421


نظر یادتون نره

هم اکنون این مطلب در عمارنامه پیوند یافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۲
محمد امین .م

نظرات  (۲)

متشکر از مدیر تارنما..
سلام خیلی دلم گرفته مشکلی دارم.توروخدا واسم دعا کنید شما باهمه شما بچه های این سایت هستم .میخوام واسه اقا سرباز بیارم دعا کنید بتونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی